Politik for refusion

Politik for returnering og genforsendelse

Tidsrum for returnering: Kunder har en 14-dages periode fra leveringsdatoen til at indlede en returnering eller anmode om en erstatning. Dette vindue håndhæves strengt for at opretholde effektiviteten i vores drift.

Berettigelse til returnering: For at kvalificere sig til en returnering skal varen sendes tilbage til vores lager med en sporbar forsendelsestjeneste. Forsendelsesomkostninger refunderes ikke. Varerne skal være i original, ubrugt eller ubrugt stand, komplet med mærker og i original emballage. Købsbevis, f.eks. en kvittering, er obligatorisk for behandling af returneringen.

Returforsendelse: Kunden er ansvarlig for at dække alle returforsendelsesgebyrer. Disse gebyrer kan ikke refunderes og skal betales på forhånd. Vi opfordrer kunderne til at bruge en sporbar forsendelsesservice for at sikre en sikker og dokumenteret levering af deres returvarer.

Bestilling af flere størrelser: Vi fraråder, at man bestiller flere størrelser med det formål at returnere dem, der ikke passer. For at hjælpe med nøjagtig størrelsesangivelse står vores kundesupportteam på support@dolcilusso.com til rådighed med detaljeret størrelsesrådgivning og information.

Påbegyndelse af en returnering: For at starte returprocessen skal du kontakte vores kundesupport på support@dolcilusso.com. Returneringer skal forhåndsgodkendes af vores team. Uautoriserede returneringer, eller returneringer uden forudgående kommunikation, vil ikke blive behandlet eller accepteret.

Passer dit produkt ikke rigtigt? Intet problem, kontakt os inden for de første 14 dage efter modtagelsen af din ordre, så hjælper vi dig med en gratis ombytning, hvilket er langt mere fordelagtigt penge- og tidsmæssigt sammenlignet med en returnering.

Annullering af ordre: Ordrer kan annulleres inden for en time efter, at de er afgivet. Efter denne periode er ordrer behandlet og kan ikke længere annulleres. Denne politik sikrer hurtig behandling og levering af ordrer.

Ombytning: For at begynde ombytningsprocessen skal du kontakte vores kundesupport på support@dolcilusso.com. Du skal returnere varen og fremlægge bevis for sporing, så behandler vi din nye ordre.

Refusioner: Når vi har modtaget og inspiceret din returnerede vare, vil vi informere dig om status for din refundering. Hvis den godkendes, vil refusionen blive behandlet til den oprindelige betalingsmetode. Forsendelsesomkostninger kan ikke refunderes. Vær opmærksom på, at behandlingstiden for refusionen kan variere og kan tage noget tid at se på din konto.

Politik for beskadigede eller defekte varer

I tilfælde af at du modtager en beskadiget eller defekt vare, bedes du fremlægge bevis såsom fotografier eller videoer for at understøtte dit krav. Dette bevis skal sendes til support@dolcilusso.com inden for 14 dage efter modtagelsen af varen. Når vi har bekræftet skaden eller defekten, sender vi varen gratis tilbage til dig. Det er vigtigt at bemærke, at vi ikke tilbyder refusion for beskadigede eller defekte varer. Ved at foretage et køb fra vores butik accepterer kunderne at acceptere en gratis omlevering som den eneste løsning på sådanne problemer og anerkender, at refusion ikke er en tilgængelig mulighed for beskadigede eller defekte varer.